• BarHiid Stuudio

Nii nagu asi mõeldud on

Videomängud peaksid pakkuma väljakutset nii vaimule (taktika, mõistatused), kui kehale (koordinatsioon, refleksid). Paraku on moes meelitada mängudega, mida toksida väljalülitatud ajuga niisama oleskledes.


Videomängutootjad asetavad pahatihti põhirõhu välisele atraktiivsusele ja noore mängija aina lüheneva tähelepanu kõigest väest kinni hoidmisele. Pärle, mis võimaldavad mängida raskustasemel, kus mõni takistus võib ületamiseks nõuda tunde või isegi terveid õhtuid otsast peale proovimist ja mis eeldavad mängijapoolset keskendumisvõimet, pingetaluvust ja oskustreenimist, kohtab harva. Harvemgi veel leidub neid, mis mängutaseme selliseks seavad ja latti langetada ei võimalda. Vähemalt selles aspektis on videomängud taandarenenud, sest telekamängude ja varaste arvutimängude ajastul näitas mängu läbi tegemine sageli, et oled selles saanud meistriks. Keskmine mängija lõpuni välja ei jõudnud.


Kõige kahetsusväärsem on see suund õudukate areenil, kus hirm surma saamise ees on suuresti unustatud tööriist. Paistab, et Level1 suutis leida erandi.

Tahad rohkem teada?

TUTVU STUUDIOGA

BarHiid Stuudios on midagi uut igal kuul

TELLI TEAVITUSED