• BarHiid Stuudio

NWN Vangid - NWNScript

Updated: Feb 17, 2019

Kuidas siis koodi käsitsi kirjutamine ikkagi käib? Neverwinter Nights kasutab omaenda programmeerimiskeelt, mille nimi on NWNScript. Toon ühe näite koodi näol, mis toimib olukorras, kus tegelane joob ära alkoholse joogi, mis põhjustab talle ühe punkti kahjustust ja lisaks tema reflekside vähenemist kahe punkti võrra, kuid visaduse (fortitude) ja tahtejõu (will) kasvamist samuti kahe punkti võrra.


NWNScriptis näeb mu võhiklikult nikerdatud, aga kokkuvõttes funktsionaalne kood välja selline:



Ja lõpetuseks pole muud, kui vaadata uhkusega seda sõnadejada, mis veel paari kuu eest oleks mulle näinud hiina keelena, ja tunda sellesama koodi üle juba mõni kuu hiljem piinlikkust, kui mõistan kui palju lihtsamalt ja vähemate võimalike tõrgeteta oleksin võinud sama eesmärki täitva koodi kokku panna.


Kui kedagi huvitab NWN koodide kirjutamine lähemalt, siis siin on link piiblile, ilma milleta ma Vangide mooduli ehitamisega jänni oleks jäänud. Olgu hoiatatud, et õpetus on üle 300 lehekülje pikk.

Recent Posts

See All

NWN Vangid 2.0 - Tagasivaade algusesse

"Vangide" seikluse allalaadimislehel on nüüd juures kaks linki. Ühe alt saab tutvuda põhjalikumalt kongikaaslastega, kelle seast ühe enda seiklusele kaasa saad võtta. Teise alt pääseb aga ligi "Vangid

NWN Vangid 2.0 - Valmis!

"Vangide" seiklus on nüüd valmis ja üleval. See on lõplik "Vangide" seikluse täisversioon. Ilmselt lisanduvad ajaga väikesed parandused ja parendused olemasolevasse mängu, aga mingit suurt uut peatükk

Mis saab pärast "Vange"?

Kuni viimase hetkeni sai "Vangidest" välja roogitud suuremaid ja väiksemaid vigu. Ilmselt oleks rookida olnud veelgi, aga olen praeguseks Tapasaare koridore nühkinud juba natuke liiga palju ja roostep

Tahad rohkem teada?

TUTVU STUUDIOGA

BarHiid Stuudios on midagi uut igal kuul

TELLI TEAVITUSED