• BarHiid Stuudio

NWN Vangid - Roheline tekst

Kuigi langetasin Vangide kirjutamise enda prioriteetide hulgas juba mõne aja eest päris mitu lahtrit allapoole, näib, et väiksem arv tunde suure inspiratsiooniga annavad sama palju tulemust kui suurem arv tunde inspiratsioonipuuduses läbi hammaste pigistatult.


Kuigi olen hetkel teisel pool ookeani, leidub siingi mõni õhtuke mõnes hotellis, kus pole palju muud teha kui pisut Vange kirjutada. Viimane suur tükk tööd oli kohandada teksti. Nimelt avastasin, et osa teksti on võimalik teise värviga teha. Leidsin, et kirjelduse eraldamine räägitud dialoogist värvi abil teeb päris suure vahe sisse. Paraku ei käi tekstivärvi muutmine siin aga päris nii lihtsalt nagu näiteks Wordis. Selle asemel peab iga lõigu ette, mis peaks teise värviga tulema, kirjutama teatud lühikese koodi, nagu näiteks “<StartAction/> [” ja sinna, kus värv lõppeb, “] /Start”.


Selliselt töötasin viimastel nädalatel läbi umbes 150 lehekülge juttu ja kirjeldusi, mis moodulisse seni kirjutatud on. Nüüd sain sellega aga valmis ja tulemus on ilus vaadata.


Hetkel näib, et kuigi kulutan mängu kirjutamisele palju vähem aega kui varem, ei pruugi valmimise tähtaeg sellest palju muutuda. Ennustan, et Vangide Atšakrini osa võiks valmis saada juba selle aastanumbri lõpuks ja triloogia näiteks 2017 aastal.


Mõtlen veel, kas kolm peatükki peaksid olema nii tihedalt seotud, et saan seikluse mängimiseks välja anda alles siis, kui triloogia tervikuna valmis või teen peatükid nii eraldiseisvaks, et neid saaks mängida kolme eraldi seiklusena. Mõlemal variandil on omad plussid ja miinused.

Tahad rohkem teada?

TUTVU STUUDIOGA

BarHiid Stuudios on midagi uut igal kuul

TELLI TEAVITUSED