• BarHiid Stuudio

NWN Vangid - Taassünd

Poolteist aastat tagasi sai arvutimängu seikluse "Vangid" esimene peatükk lõpuks valmis. Töö järgmise peatüki kallal on olnud aeglane ja korra lausa prügikasti visatud ning otsast alatud.


Toppama jäämise põhjus on osaliselt aja taga, sest esimese peatüki tegemise ajal olin tudeng, kelle aeg oli iseenda jaotada, nüüd käin aga täiskohaga tööl.


Teiseks ja tegelikult peamiseks põhjuseks oli aga õhina puudumine, mis saatis esimese osa valmistamist. Nimelt sain moodulit kirjutades aina teadlikumaks piiridest, mis Neverwinter Nightsi mootor mulle seadis ning mis piirasid aina olulisemalt seda, mida tegelikult teha tahtsin.


Ühtlasi pettusin peaaegu olematus tagasisides, mida NWN Vangide esimene peatükk kaasa tõi. Isegi lähemate tuttavate ja osaliselt mängu loomisega seotud inimeste seas oli neid, kes asja proovimiseni minu teada veel jõudnud pole.


Mõistsin, et kogu mooduli paigaldamine ja mängimine nõuab praegusel kujul liialt pingutust.


Protsess pole tõesti kõige lihtsamate killast - tuleb eraldi hankida Neverwinter Nightsi mäng, siis Vangide moodul, siis moodul mänguga integreerida, seejärel mäng menüü lisavalikute alt üles otsida ja käivitada see spetsiiflistele tingimustele vastava tegelasega.


Kuigi töötamine on vähendanud minu vaba aega, on see andnud mulle juurde rahalisi võimalusi. Tänu sellele on Vangide loomine iseseisva mänguna saanud ideeks, mida on justkui võimalik realiseerida.


Selja taga kogemus mooduli programmeerimisega, olen valmis oma teekonnal järgmise sammu astumiseks ja üdini eestikeelse ja omaenda reeglitesüsteemil põhineva mängu loomiseks, kus ka kunst ja muusika on originaalloome, mitte internetist virutatud koopiad.


Mul on tunne, et "Vangid" ei kao, aga sünnib uuesti. Hoian teid kursis, kuidas idee idaneb.

Tahad rohkem teada?

TUTVU STUUDIOGA

BarHiid Stuudios on midagi uut igal kuul

TELLI TEAVITUSED