• BarHiid Stuudio

Tapasaare Vangid - Mängu tuum


Tätoveeringud veel lisamata. Kunstnik: Vesse Veering


Barhiid Stuudiol on uhke meel näidata uue aasta algusega ette Vangide esimest kontseptsioonkunsti, mille põhjal valmib ka meie esimene liikuv mudel. Tegemist on mustanditega ühest olulisest tegelasest Vangide esimeses peatükis, kes võiks meie tegemiste pikemaaegsetele jälgijatele tuttav ette tulla.


"Vangide" mäng sünnib Unity mootori abil. See võimaldab meil osta avatud turult sisse valmiskujul mudeleid ja programmijuppe ning täiendada neid endanäoliseks seal, kus vaja. Mängu eesmärgiks ei ole rabada tipptaseme graafika või keerulise programmkäitumisega. Samuti ei püüdle me kõiki detaile omapead valmis ehitada. Kus on võimalik lihtsam ja kiirem lahendus, seal seda ka kasutame. Mängu rõhk on lool ja valikutel ning prioriteediks asi reaalselt valmis saada.


Suur osa tehnilistest lahendustest on oma detailides veel segased ja leiavad selgust töö käigus, aga järgnevad on tuumelemendid, mille ümber mängu valmib:


- Mäng on eestikeelne. Menüüd, reeglid, tekst, ka pealeloetud hääled ja vestlused tulevad emakeeles. Kui mäng osutub populaarseks, pole välistatud, et hiljem lisandub ka inglisekeelne tõlge, aga esialgu teeme valmis puhtalt kodukeelse asja. Pole kuulda olnud, et sama kaliibriga mängu siinmail veel selliselt tehtud oleks.


- Reeglite süsteem on lihtne. Mängija ei pea orienteeruma mõistetes nagu atribuudid, oskused, võimed, klassid, rassid, levelid ega neid tugeva tegelase loomiseks statistiliselt optimeerima. On mõned peale vaadates selged põhiomadused, mida tegelase loomisel valida, aga üldiselt võib mängu kätte võtta kasvõi vanaema Võrust ja asjaga ilma segadust tundmata pihta hakata.


- Lugu on Lovecraftilik õudus. Vangide lugu või õigemini potentsiaalsed mängijate valikust sündivad lood on oma üldjoontes paigas. Mäng koosneb kolmest vaatusest, mis on igaüks natuke erineva stiili ja temaatikaga. Kandev luguliin põhineb piirkonna heitlusel jõleda inimmõistusele hoomamatu väega.


Päris esimesed sammud pikal õppimiskõveral on rasked, aga vaimustus võimalustest, mida saab mängulauale tuua, teeb selle rohkem kui tasa. Kahtlemata läheb baaselementide kallal nikerdamisega veel jupp aega, aga kui rong juba ükskord liikuma läheb... noh - sellest tuleb üks ütlemata põnev aasta.

Tahad rohkem teada?

TUTVU STUUDIOGA

BarHiid Stuudios on midagi uut igal kuul

TELLI TEAVITUSED