• BarHiid Stuudio

Mis saab pärast "Vange"?

Updated: Sep 27, 2019

Kuni viimase hetkeni sai "Vangidest" välja roogitud suuremaid ja väiksemaid vigu. Ilmselt oleks rookida olnud veelgi, aga olen praeguseks Tapasaare koridore nühkinud juba natuke liiga palju ja roosteplekid seintel on juba pähe kulunud.


Programmeerimise häda on see, et avastad ühes kohas vea ja parandad imelikku värvi valgust tekitanud koodijupi ära, aga siis selgub, et samast koodist sõltub ka mõni teine sündmus hoopis teises kohas ja oma näpuka parandamisega tõid kaasa selle, et kusagil seikluse teises otsas vabanevad tõrvikuvalgusest nüüd põrgulehmad, kes söövad kõik enda teel. Muidugi tuleb see välja alles siis, kui kogu mängu otsast peale läbi proovid mängida. Olen programmeerimises ühtpidi endiselt võhik, aga vaadates neid kohmakaid koodimägesid, mille klopsisin kokku siis kui aastaid tagasi Vangide mooduliga algust tegin, ei suuda ma mõnikord imestada, kuidas need üldse töötavad, rääkimata sellest, et julgeksin neis mingeid muutusi teha.


Päris kogu moos "Vangidega" veel ei ole. Mingi aeg, kui mulle on piisavalt palju piisavalt olulistest vigadest teada antud, saan valmistada esimese paranduse. Lähinädalatel tahan seiklusele kokku panna ka treileri. Jätkuvalt uurin ka võimalusi selleks, et muuta "Vangide" seiklus ühilduvaks vanemate "Neverwinter Nights" versioonidega.


See kõik on aga nipet-näpet. Põhitöö on tehtud. See tähendab, et pärast välja puhkamist on aeg hakata seadma uusi sihte.


Pinnas on valmis uueks suureks sambaks - esimese päris oma arvutimängu loomiseks, mis ei vajaks toimimiseks ühtegi teist mängu. Samal ajal tahan lähitulevikus märgi maha panna ka kirjandusmaastikul. Tegelikult on mul veel plaane ka näiteks BarHiid Stuudio kodulehega seonduvalt ja asjade osas, mida saaksin rohkem pakkuda Sulle ja teistele toetajatele võrreldes niisama külastajatega, aga sellest juba mõni teine kord.

Tahad rohkem teada?

TUTVU STUUDIOGA

BarHiid Stuudios on midagi uut igal kuul

TELLI TEAVITUSED